کرکره برقی بجای کرکره قدیمی مغازه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 19 آذر 1397
بازدید : 176
نویسنده : مجتبی سبحانی

معمولا افراد برای ایمنی بیشتر، شکیل تر شدن نما، راحت باز و بسته کردن کرکره مغازه اقدام به خرید و نصب کرکره برقی می نمایند ولی همیشه نگران خرابی و تعطیلی مغازه که نهایتا باعث ضرر و زیان برایشان میشود هستند، 
ولی باید بدانند که در زمان بازسازی که براحتی و بدون مشکل این امر انجام می پذیرد ، به صورتی که حتی ریل های کرکره برقی کار شده و نمای جدید که در دست اجرا است ریل هارا مخفی می کند که از نظر شکل ظاهری ، زیبا تر است.
اما در مواردی که قصد تعویض کرکره قدیمی مغازه فعال دارید ، ابتدا باید کرکره قدیمی دمونتاژ شود سپس می توان به دو صورت این کار را انجام داد :
1) کرکره برقی را به صورتی نصب کرد که ریل های کرکره قدیمی در جای خود بماند و به عنوان ستون نگهدارنده ریل های کرکره جدید استفاده شودفبه این دلیل که ریل های قدیمی داخل دیوار کار شده و استحکام بالایی دارند و صاحبان مغازه ترجیح می دهند نمای مغازه خراب نشود و ریل های کرکره برقی روی آنها جوش میخورد و موتور و شفت جاسازی می گردد.
2) در مواردی صاحبان مغازه درخواست نصب کرکره برقی در داخل ریل های قدیمی کرکره سابق را دارند البته که این امر شدنی است ولی نیاز به تذکر دارد که ریل های قدیمی به دلیل نداشتن مویی استاندارد کرکره های جدید باید حداقل سالی دومرتبه توسط گازوییل و روغن و...  روانسازی شوند تا اصطحکاک میان تیغه های کرکره برقی و ریل های قدیمی از بین برود و باعث خرابی تیغه ها نگردد.

فروش کرکره برقی


لازم به ذکر است دمونتاژ کرکره قدیمی به عهده صاحبان مغازه می باشد و هزینه آن جدای از هزینه نصب کرکره جدید می باشد .

کرکره برقی مغازه

نصب کرکره برقی مغازه در تهران و کرج




:: برچسب‌ها: کرکره برقی مغازه ، نصب کرکره برقی ، کرکره قدیمی مغازه ، قیمت کرکره برقی ، نصب کرکره برقی در کرج ، انواع کرکره برقی ، قیمت کرکره برقی در کرج ، نصب کرکره برقی در نهران ، فروش کرکره برقی ، قیمت کرکره معمولی ، قیمت کرکره مغازه ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بالابر صنعتی ، جک درب اتوماتیک پارکینگ ، کرکره برقی کلیه خدمات نصب ، راه اندازی ، تعمیرات و فروش

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروش بالابر صنعتی و آدرس liftsale.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com